عزیز دلم برای
روز معلم'>معلم همه کلاس پول روی هم گذاشتند و من مسیولیت خرید کارت هدیه و گل رو بعهده گرفتم.روز قبلش با تو و بابایی رفتیم و گل قشنگی و تقریبا بزرگ با قیمت مناسب خریدیم و کارت هدیه گرفتیم تو هم نقاشی زیبایی برای ایشون کشیدی خلاصه بعداز ظهر با مامان دوقلوها و بچه هاشون و فاطمه رحمتی مارال و خواهرش و مهدیه و مامانش و دیگه یادم نمیادرفتیم و روز معلم رو بهشون تبریک گفتیم فاطمه هم یه متن خوند و شما بچه ها با
خانم معلم دور حیاط مدرسه دویدید و هوپ بازی کردید دل نمیکندید که بریم خونه اما بخاطر مامان مدرسه که باید میرفت شهرستانشون مجبور شدیم خداحافظی کنیم.البته بعدش ما و دوقلو ها و فاطمه رحمتی ( بدون مامانش، رفت ماشین بیاره) و مارال و خواهرش رفتیم و یه مسیری رو با هم قدم زدیم این اولین بار بود بعد از تقریبا یک
سال و نیم دوستات رو دیدی اصلا بچه دیدی باهاشون فقط راه میرفتید اما ذوق داشتید و دل از هم نمکندید مامان فاطمه اومد و فاطمه رو برد و ما چند نفر باز یک کم قدم زدم و از هم جدا شدیم فاطمه تابستان تهران میرفتند و قرار بود یه بار ماماندوقلوها هماهنگ کنه بریم پارک که این اتفاق نیافتاد کودک دوست داشتنی من ...
ما را در سایت کودک دوست داشتنی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:01